NOWA Contessa Spark RC World Cup jest perfekcyjną mieszanką najwyższej klasy karbonowej technologii, niespotykanego wcześniej poziomu integracji i odpowiedniej ilości sekretnego składnika. Chcieliśmy uczynić tę platformę szybszą niż kiedykolwiek wcześniej, zarówno w górę jak i w dół stoku. Zwiększając skok, udoskonalając geometrię i korzystając z opinii najlepszych sportowców na świecie, stworzyliśmy najlepszy rower cross country ze wszystkich rowerów cross country. Jeśli uważasz, że szybkość jest przyjemnością, to pokochasz tę jazdę.
RamaNOWA rama carbon HMX / F&R Boost / 120mm skoku
ZawieszenieRS SID Select+ RL3 / RS Nude RL3
KomponentySRAM XO1 AXS - GX / 12 biegów DUB Eagle / hamulce tarczowe SRAM Level 2 TLM / komponenty Syncros Carbon / koła Syncros Silverton 1.0 / sztyca regulowana Fox Transfer SL
KołaSyncros Silverton 1.0-30 6 Bolt, F: 15x110mm
Opony: Maxxis Rekon Race / 29x2.4” / 120TPI Foldable Bead,
Tubeless Ready / EXO / Maxxis Rekon Race / 29x2.4” /
120TPI Foldable Bead, Tubeless Ready / EXO
- Co nowego:
- Rama z technologią zintegrowanego zawieszenia
- 120mm Skoku
- System integracji kabli syncros
- Rock Shox Nude 5
- TwinLoc
- SRAM AXS
- Hamulce Shimano XTR
- Sztyca regulowana Fox Transfer SL
- Komponenty Syncros Carbon
- Rama:
- Spark RC Carbon HMX, Technologia zintegrowanego zawieszenia, Flex Pivot / Regulowany kąt główki, System integracji kabli Syncros, BB92 / interfejs UDH / 12x148mm z linią łańcucha 55mm
- Widelec:
- RockShox SID Select+ RL3 Air, optymalizowany 3 pozycyjny tłumik, 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset / stożkowa rura, Blokada / regulacja tłumienia / 120mm skoku
- Amortyzator (Tył):
- RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion, SCOTT optymalizowany dla SCOTT z ustawieniami skoku i geometrii, 3 tryby: Blokada-Kontrola trakcji-Zjazd, Debon Air / Regulacja tłumienia/ Skok 120-80-blokada / T165X45mm
- Zdalne sterowanie:
- Technologia SCOTT TwinLoc 2, Zawieszenie & sztyca, 3 ustawienia zawieszenia
- Stery:
- Syncros - regulacja kąta & system prowadzenia kabli, +-0.6° regulacja kata główki,, ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
- Przerzutka (Tył):
- SRAM X01 Eagle AXS / 12 biegów, Bezprzewodowa elektroniczna zmiana biegów
- Hamulce:
- Shimano XTR M9100 Disc, Shimano SM-RT76 / mocowanie 6 śrub / 180/F i 160/R
- Manetki:
- SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
- Korbowód:
- SRAM X01 DUB Eagle Carbon, 55mm CL / 30T
- Oś korbowodu:
- SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm
- Kierownica:
- Syncros Fraser iC SL XC Carbon, -12° rise / back sweep 8° /
- 740mm / chwyty Syncros Pro lock-on
- Sztyca:
- FOX Transfer SL Performance Elite regulowana, 31.6mm / 100mm
- Siodło:
- Syncros Celista 1.5 (Regular) Channel
- Łańcuch:
- SRAM CN X01 Eagle
- Kaseta:
- SRAM X01 XG1295 / 10-52 T
- Opony:
- Maxxis Rekon Race / 29x2.4” / 120TPI Foldable Bead,
- Tubeless Ready / EXO / Maxxis Rekon Race / 29x2.4” /
- 120TPI Foldable Bead, Tubeless Ready / EXO
- Zestaw kołowy:
- Syncros Silverton 1.0-30 6 Bolt, F: 15x110mm, R: 12x148mm, 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H, DT Swiss Ratchet Hubs / XD Driver, SRAM TyreWiz ready / oś Syncros SL z wyjmowanym narzędziem z imbusem 6mm, T30 i T25
- and T25 Tools
- Dodatki:
- SRAM AXS Powerpack
- Akcesoria:
- uszczelniacz Syncros Eco, os transportowa
- Waga:
- ok 10.7 kg (Tubless w rozmiarze M)