Kiedy zdecydowaliśmy się na stworzenie Addict eRIDE, to nie po to, by ułatwić sobie życie. O nie, chcieliśmy, żeby było trudniej. Aby podjazdy były wyższe, dłuższe, bardziej strome. Abyś mógł wyjść z domu wcześniej i wrócić do niego później. Lekki, wydajny i tak samo sprawny jak jego rodzeństwo z World Tour.
Kluczowe cechy- Rama Addict eRIDE Disc HMX Carbon
- Widelec Addict eRIDE HMX
- Shimano Ultegra Di2 Disc 24 biegi
- Silnik Mahle w piaście, moment obrotowy 60Nm maks, do 425Wh
- koła Syncros Capital 1.0 40e Disc
- Opony Schwalbe One
- Karbonowe i aluminiowe części Syncros
- Rama:
- Addict eRIDE Disc HMX, geometria Endurance / Wymienny hak przerzutki, W pełni zintegrowane prowadzenie przewodów, Range Booster opcjonalnie
- Widelec:
- Addict eRIDE HMX Flatmount Disc,
- 1 1/4”-1 1/2” niecentryczna karbonowa rura sterowa
- Stery:
- Syncros Addict RC zintegrowane
- Przerzutka (Tył):
- Shimano Ultegra Di2 RD-R8150,
- 24 biegi, Elektroniczna zmiana biegów
- Przerzutka (Przód):
- Shimano Ultegra Di2 FD-R8150 Elektroniczna zmiana biegów
- Hamulce:
- Shimano BR-R8170 Hydrauliczne, tarcze 160/F SM-MT800 CL i 160/R SM-RT86 6B
- Silnik:
- Silnik Mahle X20 w piaście, moment obrotowy 60Nm / EU: 25kmh / US: 20mph
- Akumulator:
- Mahle 36V-250Wh
- Wyświetlacz:
- Mahle One, Bluetooth / dedykowana aplikacja na smartfona
- Ładowarka:
- Mahle 100-240V-4A
- Manetki:
- Shimano Ultegra ST-R8170, 24 biegi, Elektroniczna zmiana biegów
- Korbowód:
- Shimano Ultegra FC-R8100, Hollowtech II 50x34 T
- Oś korbowodu:
- Shimano SM-BB71-41B
- Kierownica:
- Syncros Creston iC 1.5 Compact, Alloy
- Mostek:
- Syncros RR iC, 1 1/4”
- Sztyca:
- Syncros Duncan 1.0 Aero
- Siodło:
- Syncros Belcarra Regular 2.0
- Łańcuch:
- Shimano Ultegra CN-M8100-12
- Kaseta:
- Shimano Ultegra CS-R8100, 11-34 T
- Zestaw kołowy:
- Syncros Capital 1.0 40e Disc, 24 przód 12x100mmTA /32 tył 12x142mmTA
- Opona (przód):
- Schwalbe ONE Race-Guard Fold, 700x30C
- Opona (tył):
- Schwalbe ONE Race-Guard Fold, 700x30C
- Orientacyjna waga:
- 11,06 kg